• سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢-١١:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٩١
نادعلی در انتقاد از تقطیع مصاحبه انجام شده توسط یک رسانه:2-200

اقدامات مردمی در خصوص حجاب مورد حمایت شورا و شهرداری است

نادعلی در دویستمین جلسه شورای شهر تهران، در انتقاد از تقطیع مصاحبه انجام شده توسط یک رسانه عنوان کرد: بسیاری از کارهای انجام شده در خصوص حجاب، توسط نیروهای مردمی بوده که مورد حمایت شهرداری و شورا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در دویستمین جلسه شورای شهر، به انتشار مطلبی در یکی از رسانه ها به نقل از خود در مورد فعالیت در حوزه حجاب و عفاف در متروی تهران، اشاره کرد و ضمن تکذیب آن افزود: رسانه دیدبان، هفته گذشته با بنده گفتگویی در مورد مسئله حجاب داشت که روز گذشته، متن مصاحبه را مشاهده کردم و پس از اصلاح و تأیید برای خبرنگار ارسال نمودم. اما متأسفانه در شیطنتی رسانه ای، عنوان و تیتر مطلب دچار تغییراتی شد که برای رسانه های معاند هم خوراک فراهم کرد. اساساً عبارت "حجاب بان‌ها زیر نظر معاونت فرهنگی مترو فعالیت می کنند"؛ در مصاحبه بنده وجود ندارد و محتوا و متن گفتگو‌ها را دقیق و کامل منتشر نکرده اند. 
وی ادامه داد: رسانه‌های معاند سالهاست در تلاش هستند به موضوع حجاب بپردازند و هدفشان ضربه زدن به اصل نظام است و با وارونه جلوه دادن مطالب در برخی رسانه‌ها، خوراکشان تأمین می شود.  
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: حجاب، مسئله نخست کشور نیست و این موضوع از منظومه فکری مقام معظم رهبری نیز  بر می‌آید. اما باید توجه داشت که اجرای حکم خدا وظیفه ماست و از امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم در این خصوص و فعالیت های مردمی حوزه حجاب و عفاف که در چارچوب نظارت مدیریت شهری و با دقت های لازم انجام می شود؛ حتماً و جداً حمایت می کنیم؛ همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شورای حجاب و عفاف شهرداری تهران دعوت می کند تا گزارش کامل فعالیت خود را در مترو و..  و اتفاقات مثبتی که به صورت نرم رخ می دهد؛ ارائه نماید. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: